Jordgubbar.

Finns det nåt godare än riktigt saftiga, röda, söta jordgubbar? Såna här?



Näpp. Jag tror inte det.

Igår fick jag akut sug efter jordgubbar men hade ingen ork att åka och köpa några så idag när jag ändå var tvungen till affären för att köpa frimärken fick jag syn på dessa. Dyra men ack så goda! Tänkte att jag skulle dela med mig till barnen, skulle bara smaka en, sen en till, sen var det kört. Jag drog i mig nästan allihopa själv eftersom inget av barnen var hemma. Såå goda var dom. Jag är en hemsk mamma. :)

Men jordgubbar är bra att äta vid järnbrist, eller hur?? :) Skyller på det i så fall. Jag behövde dem.

Mina barn älskar jordgubbar mer än godis. Tur vi har en bit vattenmelon kvar i kylen som jag kan döva mitt samvete med sen. Det är också en höjdare hos kidsen.

Idag kunde jag äntligen fylla i sista uppgifterna till min Havandeskapspenningsansökan. Långt ord blev det. Nu är det bara att hålla tummarna som gäller. Snälla. Låt mej få besked snabbt! Så man vet vad man ska ställa in sig på. Går in i vecka 26 idag. Längtar så efter bebis nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0