Orolig.

Jag får inte tag i någon chef idag heller. Jag går här hemma och oroar mig satan istället. Är orolig för hur de kommer att reagera också. Så samtidigt som han inte svarade så kändes det skönt att han inte gjorde det. Jag får försöka igen imorgon. Hoppas han är där då så jag får någon rätsida på det här nu. Det bästa är ju alltid att ta tjuren vid hornen och få det gjort.

Idag är det onsdag. Jag och Jimmy var ner en sväng på stan innan han åkte till jobbet. Han hade ett akut behov av att klippa sig så det är åtgärdat nu. Sen käkade vi sallad och det var gott som vanligt. Drog en sväng förbi HM också och köpte mig ett par riktiga "mammaleggings" Fula som fan men ack så sköna. Det är inte alls skönt när det sitter åt om magen numera. De är alldeles för stora så jag hade nog lätt kunnat tagit en storlek mindre men så blir det när man inte orkar prova. I sinom tid kommer jag väl växa i dem.

Jag trooor (men är väldigt osäker) att jag kände en liten liten buff i magen idag. Så svårt att avgöra om det är tarmbubbel och det är ju ännu ganska tidigt. Men detta kändes inte riktigt som vanligt tarmtjofräs och helt omöjligt är det ju inte. Satt framåtlutad på en stol o kände en liten buff precis i rätt region. Men men. Den dagen jag verkligen är säker på att det är bebis. DÅ ska jag bli glad :)

Saknar mina fina barn.



Linus o Nova. Bästa vänner!!



Bella - Bus i en lövhög. :)

Gud vad dåliga vi har blivit på att ta kort här hemma. Vi köpte en schyst kamera för ca ett år sedan men det är inte ofta vi använder den. Det ska det bli ändring på. Bums! Finns visserligen inte så mycket att ta kort på de veckorna inte barnen är hemma. Katterna får väl agera modeller.

Det är så tråkigt att bara gå hemma såhär. Inte tar jag mej för att göra något heller. Jag varken orkar eller känner mig på humör för att göra några större ansträngningar. Linnea skulle höra av sig senare så får vi se om jag orkar masa mig över de, vad kan det vara.. 500 metrarna hem till henne och dricka lite the.  Hon väntar ju på sin bebis. Den verkar dock trivas alldeles för bra inne i mammas varma goa mage. Komsi komsi bebis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0