Myskväll med Linus.

Idag efter jobbet hämtade jag upp Linus hos Dennis då han ska fira midsommar hos oss i år och Dennis börjar jobba tidigt imorgon bitti. Vi bestämde oss för att ha lite myskväll och käkade lite snacks o drack cola.

 

Ingen höjdarkvalité på bilderna, jag vet men han är bra söt min son. Och långhårig :)

Isabelle ska fira midsommar i Rättvik. Hon fick välja vem hon ville vara hos i år och eftersom jag inte fick reda på vad vi skulle göra förrän igår så sa jag till henne att traditionellt midsommarfirande i Dalarna säkerligen är mysigare än hemma i en lägenhet. Hon velade länge och väl. Säkert rädd att göra någon av oss besvikna men jag förklarade för henne att ingen av oss skulle bli besviken om hon valde den andra. Såklart hade jag gärna haft henne hemma men jag hoppas hon får mysigt i Rättvik.
Vi far hem till min storebror med familj i Kungsbyn. Några av deras kompisar kommer över också. Blir säkerligen också trevligare än att sitta hemma i vår lägenhet. Vår lägenhet som för övrigt ser ut som hålan gud glömde just nu.

Nu har jag bara 5 arbetspass kvar. Sen blir det semester. Förhoppingsvis bara i 1,5 vecka innan jag får Havandeskapspenning. Inte hört något än. Får jag inte det så blir det semester i 4 veckor och efter det förmodligen någon slags sjukskrivning fram tills bebis kommer. Men graviditet är ju ingen sjukdom så lite orolig för hur det blir är jag allt. Jag hoppas jag får besked i veckan som kommer nu. Även om jag skulle få avslag så vill jag ju liksom veta nu.


Kommentarer
Postat av: Carola

Söta limpan! Hoppas ni får en kanon kväll & jag tror allt att din hp går igenom!! :D

Puss!!

2011-06-24 @ 16:22:05
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0