Kattjävlar!

Någon av dessa små "ögonstenar" har roat sig med att pissa i min väska idag.



Skulle åka ner på stan med Linnea och hugger tag i min väska och känner en kattpiss-stank utan dess like. Är det någon lukt jag inte tål så är det kattpiss. Så vidrigt!! Tittar ner i väskan och jo. Mycket riktigt. Det är blött där i. Orka ha en nerpissad väska!! som min lillebror skulle ha sagt!
Min ena tandborste låg där i. Min plånbok som numera är kastad. Mina nycklar. Tom ett kvitto på vår trasiga AC är nerpissat. Kul att vi måste åka till media markt med ett kattpiss stinkande kvitto!
Vill strypa båda katterna rakt av. Varför i helvete pissar man i en väska?
Ska dock tillägga att de brukar vanligtvis inte göra sina behov utanför lådan så jag kan inte låta bli att undra varför och om det har nåt med Elliotts spymaraton igår att göra. Han verkar pigg o normal idag i alla fall. Usch. Det är så jävla äckligt med katter som pissar inne, ja utanför lådan alltså. Jag accepterar det inte. Jag ska kunna ha min väska eller vad fan jag vill på golvet utan att någon måste urinera på den/det.
Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-21 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0