Här ska vi bo.



Idag vann vi budgivningen på det här huset. Eller vi och vi. Som jag skrev häromdagen så kändes det liite jobbigt att Jimmy var borta just den här veckan men jag har styrt upp budgivningen själv :)

Huset ligger i Skultuna ca 1,5 mil utanför Västerås.

Känns roligt och alldeles jätteläskigt. Hur kommer det att bli? Kommer vi trivas? Vi har självklart räknat på att vi har råd, men ändå så funderar man på om vi kommer få käka skorpor till middag. Hur ska det bli för barnen. Nåväl. Det blir nog bra.
Tyvärr ville säljaren bli av med huset redan 1/9 så jag känner mig liite stressad. Det ska säljas lägenhet. Får vi den såld för vad vi har lån på. Och mitt i allt detta så är jag beräknad. Sicken planering.

På måndag ska vi skriva papper och efter det så ska det besiktas så fort som möjligt så innan det är väl inte affären helt i hamn.. Läbbigt värre.

Nu sova. Klockan ringer kl 5 imorgon. På en lördag och allt!


Kommentarer
Postat av: Carola

Sååå glad för er skull babe! Saknar dig så jag håller på att gå av! Puss

2011-06-17 @ 23:17:06
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad roooligt!!!!!!

2011-06-18 @ 15:50:45
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul för er!!! Grattis!!

2011-06-18 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0