Vad ska man hitta på?

Idag är det söndag. Tråksöndag!!

Bella är ute och leker.

Linus spelar tv-spel.

Jimmy donar med nåt i Linus rum.. Tror han bygger på hans pärlplatta.. Haha!! :D

Jag är uttråkad. Vill hitta på nåt.

Vi pratade om IKEA men än har det inte burit av.
Egentligen har vi inget att handla där heller. Förutom ev två små bebiskuddar. Kanske tar en lunch där och så lite senare. Det brukar ALLTID vara smockat med folk i restaurangerna där. Spelar ingen roll att de byggt ut till ett gigantiskt varuhus med stora restauranger o så. Det är ändå alltid fullt.
Jag saknar gamla IKEA. Lagom stort och på lagom avstånd. 

Efter IKEA funderar jag på om vi ska åka förbi nya lekparken de byggt vid Lögarängen här i stan. Bella är så sugen på att leka där men frågan är om Linus är för liten. Den riktar sig till barn mellan 9 o 15. Men man måste väl kolla in den i alla fall. 

Linnea pratade i fredags om att de ville komma hit o fira Linus idag men jag skulle återkomma då jag inte visste om vi hade några planer, och nu visste hon inte om de kunde längre. Så det blir nog inget.

Imorgon är en sån där jobbig dag när barnen försvinner i en vecka igen. Jag vaknade imorse med en stor klump i magen när jag tänkte på det.  Fy o blä!!
Jimmy börjar jobba igen och augusti börjar. Väntan på september. Flytt, bebis. Jag får nästan lite panik när jag tänker på att det är ganska nära nu. =)

Ringa mäklaren imorgon också. Nu vill vi inte bara sitta o vänta längre. Lägenheten ska ut på hemnet i veckan. Kan inte "vår" mäklare i veckan väljer vi någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0