Ruskväder.

Idag är det riktigt ruggigt väder ute. Det regnar inte men blåser storm ser det ut som. Jag är inte jättesugen på utomhusaktiviteter. Så vad ska man hitta på? Jag är lite sugen på att testa Fyrishovsbadet i Uppsala, men känns så fel att åka dit med bara Linus då Bella inte är hemma. Imorgon blir det tvärtom. Bella är hemma men inte Linus.

Räkkryssningen igår var trevlig. Folk åt räkor så det tamejfan sprutade ur öronen på dem, och drack lite alkohol. Jag blev inte alls nå partysugen :) Pappa hävdade i början att räkor kan man aldrig äta sig mätt på för man bränner för mycket kalorier bara av att skala dem. Men efter tredje JÄTTELASSET med skal tömt så erkände han faktiskt att han var mätt.

Lite bilder:


Lillebror Thomas o mormor. Mormor i full färd med att lassa in lite räkor.


Thomas :)


Storebror Micke, med kusin Emma bredvid o längst in moster Kristina.


Mamma ser då lite förvånad ut.


Nico, jag som fick käka rostbiff o potatissallad, och pappa.


Thomas, mamma och mormor gungar med i nån låt som Jocke sjöng :)


Par i bröder.


Haha.. Thomas drack nåt han inte gillade. Syns det?? *asgarv*


Min ingifta morbror Jocke som trubadurar på de där kryssningarna. Superbra!


Pappa.

Hade en mycket trevlig kväll. Skönt att komma hemifrån ett par timmar.

Har en mycket bråkig bebis i magen. Tror den håller på att lägga sig rätt. Den fullständigt tar andan ur mej ibland när den röjer på därinne.




Kommentarer
Postat av: Erika

Ser ut som det var mycket lyckat!! :)

2011-07-24 @ 13:47:35
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Carola

Åh så mysigt!! :) du är så fin babe! Världens finaste gravida brud! Puss

2011-07-24 @ 20:21:14
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0