Positiviteten flödar!

Fy fabian vilken natt jag har haft. Sista gången jag tittade på klockan var hon 3.30 och då kan jag med säkerhet säga att jag inte ens hade slumrat till någon gång än. Lyckas väl somna, och sen vaknar jag runt 7.30 och det är störtomöjligt att somna om.

Jag vet att fastighetsskötsel och sånt här på vår gård behöver göras såsom gräsklippning o trimning o så fast jag ska erkänna att jag inte är jättelycklig när de sätter igång både gräsklippare och trimmer här utanför så tidigt på morgonen som 7.30. Vi vill gärna kunna ha fönstret lite öppet i sovrummet då vi får jättevarmt därinne så det känns lite som att välja mellan att sova i en ångbastu eller till oljudet av en gräsklippare mitt utanför balkongen. Det borde väl finnas något annat de kan göra fram till kl 9 eller så? Plocka skräp? Klippa buskar? Jag menar, det är faktiskt måånga som har semester nu.

Idag är hälsostatusen låg. Mycket låg. Det känns på något vis nästan som att jag måste ursäkta mig för att jag gnäller om det här men jag tvingar å andra sidan ingen att läsa. 
Jag vet inte om jag har förvärkar eller vad det är, aldrig direkt lidit av såna förut men jag har mensvärk till och från och allmänt ont i magen och jävligt ont i ryggen. Bäckenet inte fullt lika illa som musklerna i hela ryggen som känns som att de typ krampar.
Jimmy han ligger och sover än. Han jobbade till 01 inatt. Hur orättvist är det inte att det är kvinnan enbart som ska vara gravid? Man borde kunna hänga över magen på karln varannan dag. Tänk att bara en enda natt kunna ligga på mage.. Åh vad jag skulle njuta!! :)

Just nu sitter jag och väntar på att Linnea ska höra av sig. Vi ska äta lunch på stan och sen pratade hon om att hon ville shoppa på rea på Lindex. Även om hela kroppen skriker AJ! idag så är det nog väl behövligt att komma ut och röra lite på sig.  

På eftermiddagen runt 14 hoppas jag så kommer Linus hem och då ska vi åka och hälsa på min kära lillebror i Fagersta med mor, far och mormor. Linus kommer bli så glad. Han är helt galet förtjust i sin morbror just nu. Hade hoppats på att Bella skulle komma på besök över dagen idag då hennes far och jag pratade om det i måndags men det blev inte så. Saknar mina barn!

Jag har väl gnällt färdigt för den här gången nu tror jag. Inte ett ljud från Linnea än..


Kommentarer
Postat av: Carola

Babe!! Skulle jag kunna byta med dig för nån dag eller två, skulle jag göra det!! Älskar dig! Puss

2011-07-21 @ 18:41:09
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0