Poolhäng.

Idag har jag och Linus varit vid lekparken och poolen nästan hela dagen. Linnéa med barn har också varit där och en del annat folk man känner igen. Trevligt att umgås med lite folk samtidigt som man roar barnen.
Det har varit toppenväder. Inte för varmt så länge man har setat i skuggan. Solen klarar jag dock inte av några längre stunder längre. Jag blir helt vimmelkantig direkt. Jag och min brasse-stol i skuggan är bästisar :) 



Linus tycker det är skönt att ligga och gassa i stolen ibland. Så länge han inte har någon kompis att leka med i poolen för då är han inte torr några längre stunder.



Jimmy var ut en sväng innan jobbet och han hade med sig glass. Varma sommardagar får man äta glass  mer än en gång. :)

Nu är Linus hos sin pappa igen. Tråkigt men han kommer imorgon igen då Dennis ska jobba på lördag morgon.
Jag har så jäkla tråkigt just nu. Jag skulle kunna städa och dona lite kanske men jag har ingen som helst lust eller ork. Hur ska jag få tiden att gå tills bebis kommer? Det är ju dessutom mest skit på tv såhär under sommaren. Ringde mor och far nyss o tänkte våldgästa dem en stund men de skulle iväg precis och tyckte jag skulle komma senare men det orkar jag inte. Jag är så jäkla dålig på att ta mig för saker. Det mesta känns jobbigt bara. Blä för det.

Får väl roa mig att titta på de här små "ögonstenarna" som just nu ligger och laddar upp för att vara så jävliga som det bara går inatt när en annan vill sova. Som sagt. Det är tur att de är söta när de sover :)

   

Jag sitter förresten och funderar på en sak!
Hur klär man en bebis som (förmodligen) föds under första halvan av september? Vad behöver vi ha med till BB i klädväg för att ta oss hem tex? Behöver man ha jacka o mössa? Sen vad ska man köpa för strl? Alla säger att man inte ska köpa mindre än 56. Men båda mina barn har drunknat i 56 när de födits. Bella vägde 3205, och Linus 3914. Jag troor ju inte att vi kommer att få någon 4,5 kilos men man vet ju inte. Body/tröjor i 56 har väl gått an även om de varit gigantiska men byxor har ramlat av dem. Svårt det här.  


Kommentarer
Postat av: Anna

Beror väl lite på vädret. Men mössa får dem ju på BB ...vet vi fick iallafall en från pampers i bbkassen man fick. Är det inte jättevarmt så räcker det säkert med en långärmad body och byxor. SKulle jag köra med iallafall. Å strl...ta med nått i 50 då å nått i 56..då har du ju...å lite större gör ju inget om dem är heller, allt är ju stort på dem ändå =) Kram

2011-07-07 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0