31 juli.

Idag är det sista dagen på juli. Är augusti en sommar eller höstmånad? Lite både och känner jag.

Vi for ut mot IKEA och köpte lite dricksglas. Min käre sambo råkade slå sönder halva diskmaskinen full med glas häromdagen när han drog igen luckan. Så kan det gå :) Tur att det inte var nåt av barnen som gjorde det.

Efter det for vi vidare mot den nya lekparken. Ungarna röjde runt. Allt nytt är roligt.




Fick några fina bilder på barnen. Jäklar vad varmt det var. Linus sprang omkring i långbyxor och verkade inte svettas alls medan jag satt på en parkbänk/stol och höll på att avlida. Barnen har liite svårt att förstå att jag inte kan klättra i trånga kanor och slänga mej fram och tillbaka i gungor.





Denna kana klättrade man upp, ganska trångt med hjälp av en stege.. Bella undrar: "Mamma varför vill inte du åka kanan med oss?" Haha.. Ja gissa varför :)



Linnéa med barn kom över och fikade en sväng efter vi varit i lekparken. Linus fick en Jack Sparrow affisch. Först förstod han inte vad det var när den var ihoprullad men när jag vecklade ut den och visade så ställde han sig och börja hoppa. Han gillar helt klart Jack Sparrow av någon anledning. :)  
Vi svullade i oss fikat ganska snabbt och gick sedan ut och satt och snackade massa skit i lekparken tills ungarna kom på att de skulle bada. Jag kommer att sakna lekparken och poolen när vi flyttar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0