Urk.

 

Ingen kräka än men magen känns skum o lätt illamående kommer och går. Fi fan!! Huvudvärken är väck tack o lov.

Adrian tyckte att mamma ska inte få kurera sig. Kl 1, kl 3, kl 5 och kl 7 har han vaknat och velat äta/snutta. Försökte med nappen men icke! Han som alltid sover så bra. Tack bebis. Kanske han känt sig konstig han med? Han åt massor hela dagen igår med. Kanske läge att köpa ersättning men jag känner mig själv. Börjar jag med det kommer amningen snart rinna ut i sanden..

Nu är iaf pappan och bebisen ute och går till affären. Mamman har beställt proviva. Hungrig som en gnu är jag.

 


Kommentarer
Postat av: Emp

Aha mitt BVC är i city! I gallerian typ :p Men sen svängde jag fel och kom ut i gryta tror jag det var ! Sixten sov iaf så det var ju tur han inte skrek hela vägen. Och bensin är ju inte alls dyrt :p

2011-12-21 @ 21:02:30
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0