Så blev det vinter.

 

Äntligen lite snö och minusgrader. Det blir så mycket ljusare ute. Nu hoppas jag att det inte ska bli massa tö och äckel för det gillar jag inte. Snöblandat regn är ibland det mest omysiga som finns.
Adrians vagn fick bekänna färg idag. Har hört så mycket om att det inte går att köra med svängbara hjul i snö. Det gick helt okej faktiskt. Låste hjulen så då gick det bra men jag skulle ärligt talat inte rekommendera svängbara hjul till någon som ofta är ute och går där det är mycket snö. Nu har ju vi rätt lite än så länge. Den är i alla fall otroligt smidig när man går i butiker och dylikt.

Trodde katterna skulle vägra att gå ut vid snö och minusgrader men icke. Kräken ska ut tydligen. Dock kommer de in och värmer tassarna mer ofta.

Handlat julklappar igår och idag. Känner man sig någonsin färdig till sina barn? Jag tror jag skulle kunna köpa hur mycket som helst.. Om jag hade obegränsat med pengar.
Tycker det är jättesvårt. Jag vill ju hitta det där de blir såå glada över när de sliter upp pappret och som de kan leka med och uppskatta i mer än 5 minuter. Hoppas vi prickat in nåt rätt i alla fall.
Bella vill verkligen ha en onepiece. Jag stod och höll i en och skulle köpa den men de är ju så jävla fula. Fick bli lite finkläder till jul istället, och som hon även kan ha sen. Får väl köpa en sån där ful jättesparkdräkt tills hon fyller i januari istället.

Imorgon ska jag baka julgodis om Adrian tillåter. Han är en aning tuttekär och ligga-i-mammas-knä-när-man-sover kär just nu. Som sagt. Så länge han sover bra på natten kan jag ta det.

Tack och godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: jessamy

Klart hon ska ha en sån. Dom är ju störtcoola. Sån vill jag med ha!

2011-12-08 @ 21:26:04
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Josefin

Jag håller med dig, dem är så jäkla fula.. men folk verkar älska dem :) Dock hade jag aldrig dragit på mig något liknande,haha. Hoppas du får baka idag!

2011-12-09 @ 07:31:39
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Haha ja dom är skitfula! Men jag köpte ändå till mina stora, kommer ihåg hur det var när ALLA andra har...

2011-12-11 @ 19:40:28
URL: http://enligtemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0