Nackspärr

Idag mår jag bättre än igår. Lite äcklig i halsen känner jag mig dock och är fruktansvärt trött. Så har jag drabbats av nåt nackspärrsliknande fenomen. Kan inte riktigt vrida huvudet åt höger utan att det gör ont och tar emot. Börjar väl bli gammal. 

Har inte blivit så många knop gjorda här hemma idag mer än bebisbus/mys och tv-tittande. Hoppas det försvinner snarast. Hade tänkt baka nåt julgodis men kom inte riktigt på vad. Förslag mottages tacksamt. Annars blir det bara typ knäck här hemma.

Imorgon bitti ska vi lämna in bilen på Bilia tidigt. Den ska servas och så ska äntligen airbagen kopplas ur. Mindre mysigt att vi ska vara där runt halv 8. Tänk om lille herrn som numera bestämmer i det här huset kunde tänka sig att somna snart. Han är inte riktigt med på noterna utan vill mest bara ligga och äta ikväll. Mina tuttar är rätt less på det nu. Det kanske är den här beryktade 3-månaders tillväxtsperioden som börjar hägra.

Nehej.. nu skriks det. Mamma ska tydligen inte blogga ikväll.

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Varje år gör jag bounty (stavning?) bollar, snö bollar, nougat limpor & knäck. Om du vill kan du få recepten! Snöbollarna är gudomliga! ;P

2011-12-06 @ 10:05:44
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0