Måndag

 

Inatt har jag nog blivit berövad min kropp tror jag! Någon har lånat den utan att fråga.
Hela jäkla kroppen värker. Har fruktansvärt ont i nacken. Runt den där stora kotan och så strålar det upp i huvudet.

Känns som om jag gått jordens träningspass och avslutat med en blöt utekväll. Om det ändå vore så väl!

Nu ska jag skjutsa Bella till skolan sen hem och slå in julklappar.. Om inte Adrian tycker vi ska sova en stund. Då är jag nog inte sen på att hänga på.

Sa jag God morgon!!

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag hade ofta ont så där när Noel var liten, ligger du inte på helspänn eller kanske i samma ställning hela natten.?



Hoppas det ger med sig & att du får en bra dag iaf!



Ja fröken är på Noels nya avdelning.. vi hade lite klagomål på en annan som jobbar på Noels gamla avdelning, hon tog oss på fullaste allvar & jag kände mig så bra efteråt! :)



Kramar

2011-12-12 @ 13:05:27
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0