Kan det få vara nog nu?

Fan så trött jag är på allt vad sjukdomar heter nu. Här kommer ett äckligt inlägg.

Jag är förkyld nu också. Inte farligt men hostade upp saker som skulle kunnat befolka mars imorse.
Adrian likaså. Toksnorig och ögoninflammationen har spridit sig till båda ögonen.

Linus skiter vatten men är pigg o mår bra. Han har avverkat 4 kalsonger redan. De börjar ta slut nu.

Jag oroar mig fortfarande över att bli spysjuk då jag fortfarande inte varit riktigt dålig. Känner mig orolig i magen men intalar mig själv att jag inbillar mig.
Jimmy oroar sig mer över ögoninflammation då han är tvärblind utan sina linser och äger inga glasögon. Inte så mysigt med linser och ögoninflammation.

Tvål och handsprit går varmt här hemma. Våra gäster från Norrköping får nog tyvärr stanna hemma. Dessutom hade deras son dragit på sig blåsor på händer och fötter. Höstblåsor kanske.
Bella vart så glad när hon fick höra att de skulle komma så hon ringde sin far och frågade om hon fick stanna här över nyår vilket var ok. Nu är hon jättebesviken.

Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0