Julklappar

Idag har Jimmy haft semester så vi har varit på lite julklappsjakt. Gud vad svårt det är. Till och med till våra egna. Lyckades i alla fall avverka kusinerna Alwin och Alwa. Nu ska vi luska ut vad våra ungar verkligen vill ha. och Adrian då?? Köper man nåt till honom. Han förstår ju inget ändå men man vill ju ändå köpa nåt av ren princip liksom..

Kikade lite på julkalendern imorse. Verkar helt ok i år. Blir spännande att se. :)

Imorgon är det fredag igen. Tiden går för fort. Jag hinner inte med mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt att se er idag!

2011-12-01 @ 21:04:37
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Carola

Ja svårt är det med julklappar & jag har blivit så att jag verkligen köper det som är nödvändigt & kommer komma till användning.. Man har ju så många år köpt massa skit som bara står. Så i år tänker jag en extra gång. ;)

2011-12-01 @ 21:56:55
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0