Hopp om livet

Idag mår jag bättre. Hoppet om livet börjar komma tillbaka även om jag är trött, seg och har huvudvärk än. Spydde o sket som en gris igår. Det finns fan inget värre :/ Jag kommer säkert vara sliten i flera dagar. Det brukar jag vara.

Matlusten är inte den bästa så jag undrar vad jag ska äta ikväll på självaste nyårsafton. Jimmy och Bella är iväg och handlar nu. Måste väl försöka peta i mig nåt men det blir ingen fet köttbit, det kan jag då tala om.
Eftersom vi fick ställs in med våra gäster blir det nog lugnare än lugnast här hemma. Bella har klätt upp sig och gjort sig fin. En annan kör väl mysbyxor. Hoppas att det är nåt att se på tv vi kan mysa framför i alla fall. Får försöka anstränga mig för att göra dagen/kvällen så bra sim möjligt. Stackarn har ju fått både jul o nyår förstört av magsjuka! :(

Adrian har slagit på stort idag och tar en låång tupplur. Säkert sovit i 1,5 timme nu. Det är ovanligt för att vara han. Det är tydligen mysigt att ligga nära nära mamma i sängen. Tyvärr kan inte jag sova då även om det är just vad jag behöver. Bloggar lite på luren o lyssnar/tittar lite på bebis som sover så sött.



 


Kommentarer
Postat av: Emp

Tack så mycket :)

Hoppas du friskar på dig!

2011-12-31 @ 15:33:06
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0