Det lönar sig att gnälla.

Adrian sov inatt!! :))
Han vaknade till en gång vid 1 och jagade upp sig men somnade så fort han låg hos mig. La ner honom igen och sen sov han ända till 6 innan det var dags för mat. Tack bebis!!

Det har stormat som fan inatt också. Bella kom in och var rädd för alla ljud så hon och Jimmy fick byta säng. Jimmy var väl mindre nöjd men det får han ta :)
Det är 8 grader ute men inne är det rena rama istiden. Lagom existerar inte i det här huset. Antingen är det så varmt så man avlider eller svinkallt. Idag har vi 19 grader inne och det tycker då jag är för kallt. Ännu kallare på golven. Mina tår känns som isbitar. För ett par dagar sen hade vi 25 grader och då gick det knappt att andas. Själva temperaturgrejen som känner av när den ska dra på och av värme sitter ute och av då förklarliga skäl brassar den inte på så mycket värme när det är såpass varmt ute. Då blir det kallt inne.

Undras vad vi ska hitta på idag. Dennis kommer på eftermiddagen med en julklapp åt Bella. Annars har vi inget planerat. Adrian verkar lite förkyld. Hostar, nyser, snorklar o har sig. Jag har lite småont i halsen och känner mig seg. Bella och Linus har nyss demolerat pepparkakshuset.. det som var kvar :) Jimmy jobbar.
Jag skulle vilja åka och kika lite på rean men njae.. Jag ensam med 3 ungar känns som ett överdrivet projekt.

Adrian börjar snart behöva lite kläder i strl 68. Konstigt det här med storlekar alltså. Lindex har skitsmå kläder. Där passar 68 förutom att armarna är lite långa. HMs 68 och Lindex 68 skiljer ungefär 4 cm på längden på bodysar. Polarn och pyrets strl 62 i byxor ( vi har visserligen bara ett par) drunknar lilleman i än. Kapp Ahls 56 på bodysar har han några fortfarande som han använder. Så just nu är garderoben allt från 56-68. Tror han drar 62 på byxor ett tag till men snart uppe i 68 på tröjor och bodysar. Liten börjar bli stor!


Kommentarer
Postat av: Carola

POP har stora storlekar.. Noel har en typ jacka i strl 86 därifrån som han kan ha än & han har 98..;D



Skönt att bebis sov inatt! Hör av dig om ni kan ses nåt snart. Kram

2011-12-27 @ 14:46:31
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0