Vi hoppas det löser sig..

Mitt förra inlägg vart aningens svamligt kan jag tycka.

Vår bankman som jag skrytit tidigare om att han var så bra ringde inte ens upp. Vi tog och ringde till mäklaren istället och hon sa att det skulle lösa sig. Det handlade om att vi skulle ha pengar på vårt konto på Nordea enligt henne och att detta borde vi verkligen ha blivit informerade om. Det har vi inte. Vi har liksom inte ens fått veta exakta siffor på vad pantbrev och lagfart blev. Det har vi fått räkna ut själva. Vi har ju inte bytit bank slutgiltigt än så därför sitter alla våra sparpengar fortfarande på ICA. Men jag har gjort en överföring idag på eftermiddagen från ICA-banken så jag hoppas de hinner komma in tills imorgon bitti. Vi ska avsluta affären kl 10. Vore ju verkligen tråkigt om det skulle strula massa då. 
Äh.. Mäklaren sa att det skulle lösa sig så vi får lita på henne.

Ikväll har jag varit hemma hos Linnea. Kände att jag nästan fick panik av att sitta hemma o stirra på dessa fyra väggar. Idag har jag känt mig pigg. Nästan för pigg. Jag är inte ens trött. Så jag börjar fundera på om nåt är fel. Aldrig är man nöjd.. Haha! Linnéa säger att det är lugnet före stormen. Jag hoppas hon har rätt. 
Tog en ganska rask promenad dit. I alla fall för att vara mig numera. Hinkade massa the där och vi pratade massa strunt och sen en ganska rask promenad hem. Nu ska bebis ut!! :) Att det sen är 5 minuters gångväg hem till henne behöver vi ju inte gå in på.
Känns som att magen krympt en massa. Jag blir orolig och tänker tankar som att nu är det nog slut på fostervatten eller nåt men förhoppningsvis känns det väl så för att magen sjunkit.

Jag är så fruktansvärt uttråkad. Tvn är min bästa vän och just nu är det bara skit på den. Förut var onsdagar min bästa tv-kväll men nu har alla braiga program slutat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0