Uppe långt före tuppen.

Jimmys klocka ringde ca 3:45 imorse. Jag vaknade och nu är klockan exakt 6:45. Har jag somnat om än? Nä.. skulle inte tro det. Jag är gaalet trött men det går bara inte och ingen ställing är skön att ligga i.

Igår kväll så ville Linus höra en saga när han skulle sova men då klockan var rätt mycket och jag precis skulle börja titta på ett tv-program just då hade ingen lust så snälla storasyster ställde upp o läste.
När de var klara frågade de om Bella fick sova i Linus rum med honom inatt. Nej, sa jag. Det blir bara trångt o nån kommer drutta i golvet. 2 st individer som gääärna breder ut sig i sina sängar som skulle dela på en 90 säng. Sen tänkte jag på vad jag o Linnea pratat om tidigare under dagen. Att ibland undrar man om man inte säger Nej till sina barn för lätt eller i onödan. Sak samma jag hämtade Bellas täcke och sa Okej då.

Nu är det morgon. Inte ett ljud har vi hört från någon av dem på hela natten. De ligger så sött därinne och sover. Mammahjärtat svämmar över <3
Visst bråkar de mycket o kivas med varandra, men innerst inne så är de nog otroligt glada över att ha varandra. :)



Lika bra att ta tag i dagen.
Ikväll är det lägenhetesvisning. Håll en tumme eller två tack!!
Vid lunch ska jag till barnmorskan. Däremellan ska det roas barn och försökas plockas o hållas snyggt i lägenheten.

På återséende!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sötingar <3

2011-08-09 @ 19:40:21
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0