Tomt, tyst och tråkigt.

Barnen har åkt. Jimmy jobbar kväll och det är tomt, tyst och tråkigt här hemma.
Jag behöver tips för att roa mig för att få tiden att gå. Har nyss sovit i 1,5 timme men är trött på att vila.

En stor eloge ska alla som går över tiden en massa med sina bebisar ha!! Att de inte blir knäppa totalt är för mig en gåta. Jag håller på att bli sinnessjuk och har 2 veckor kvar. Som mest kanske tom 4 veckor. Har väl inte ens rätt att känna mig så totalt less ännu. Men jag äär less. Komsi komsi bebis. Vi är redo!

Jag ska aldrig mer säga till någon att "Nu är det nära. Nu är det inte så långt kvar" o liknande. Jag hatar att höra det. Det har aldrig varit närmre jag vet. Men det har heller aldrig kännts längre bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0