Solen skiner, himlen är blå.

Vad jag önskar att jag kunde njuta av det.

Mådde skitkonstigt igår kväll. Kunde inte sätta fingret på vad men hade molande huvudvärk o mensvärk. Massa sammandragningar som visserligen inte gör ont eller är direkt långa men det är ju inte sköna direkt heller när hela magen drar ihop sig. Livmodern har helt klart börjat träna på att bebis ska ut "snart"
Tror även jag hade halsbränna?? Tror aldrig jag har haft det men hade en brännande obehaglig känsla i halsen o ner i magen liksom.
Vaknar imorse och huvudvärken är värre, men det andra är borta som tur är.

Vaknat 1000 gånger inatt o haft ångest inför förlossningen. Fy fan.. Måste man?

Jag vill åka till stranden. Ligga o sola/slumra på magen och bara njuta av sommaren. Det har jag inte gjort en enda gång i år. Men jag orkar inte. Mår dåligt av att sitta i solen och inte kan jag ligga på mage. Jag kan i princip inte sitta rätt upp och ner på marken på en filt heller utan att få ont i diverse kroppsdelar. Det är gaaanska fullt i min mage nu och att sitta skräddare tex går inte då bebis mosar mina revben. Kan inte vara skönt för bebisen heller att bli så ihoptryckt.
 
Undrar om jag ska ta mig mot mor och far idag igen och bada i deras pool. Kanske försöka hitta en vattenmelon och ta med o ligga o smaska på (så man får springa skyttetrafik till toan sen, men det är det värt)  
Egentligen lider jag inte direkt av värmen så länge jag är inne. Vi har inte så varmt inne nu och på nätterna är det riktigt svalt o skönt i sovrummet. Men jag vill hinna njuta lite av sommaren. :) Får panik på att bara sitta inne.


Saknar mina barn massa massa!!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0