Jag är sliten!

Budgivningen har stannat av nu. Vi är mer än nöjda med högsta budet men vi har inte hört av mäklaren på hela dagen så man lever lite i ovisshet. Jag hade helst velat slutföra hela affären innan helgen men så lär det ju inte bli nu. Han hör nog av sig imorgon.

Gick ut en sväng idag på eftermiddagen med Linus för att köpa glass o sitta lite vid poolen o umgås med Linnéa o hennes granne. På vägen dit vek jag mig dubbel av smärta o skrek ut flera gånger. Var som om någon körde upp nåt vasst rätt upp i muffen på mig o grötade runt. Sannerligen oskönt!! Bebis fixerar sig kanske?!

Fick höra av Linnéa ungefär det jag redan kände. Magen såg större o mer svullen ut på bara 2 dagar sen vi sågs sist, hela jag var tydligen mer svullen o såg allmänt sliten ut. Tack för den!! Haha.. Nej då. Jag vet att hon inte menar nåt illa så. Jag ÄR sliten nu. Önskar bebis ville komma ut snart. Är väl för tidigt att önska det riktigt än kanske men jag har liksom fått nog nu.

Om 11 dagar har jag gått 37 fulla veckor. Då räknas man som fullgången. Jag har lagt in en beställning på bebis tills dess!! Ja tack!! =) Det får gärna bara säga PLOPP o inte göra det minsta ont heller.

Nu sitter jag här i en mörk lägenhet. Alla har gått o lagt sig utom jag. Lite lagom uttråkad sisodär. Kollar på "Jiddra inte med Zohan" på sexan o sitter o skrattar för mig själv i min ensamhet. Adam Sandler är rolig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0