Fullgången!!

Idag är jag fullgången!! :) Bebis anses nu vara helt klar och ligger bara och gottar på sig nu den sista tiden. Mer vikt, mer omkrets, o längre bebis att trycka ut genom nålsögat. Ljuvligt!
Skämtåsido.. Nu kan bebisen komma närsomhelst men jag tror inte den kommer än på ett tag. Fast du är mycket välkommen ut anytime nu !!! 


Såhär fullt är det i min mage nu. Sjukt att jag har en levande människa i magen?! :)

Förstår att det måste vara tråkigt att läsa om min graviditet dagarna i ända och mitt gnäll på ont här och där men så är det.  
Om jag tycker att jag haft ont i fogarna innan så är det bara förnamnet mot vad jag har nu. Aj aj säger jag bara. Det bränner som eld runt svanskotan. Kan knappt gå utan att det ser ut som jag skitit på mig längre.

Nu ska jag snart gå med Linus till Bullerbyn (förskoleklassen) Han ska bara se färdigt nåt på tv först.
Bråkade med Bella imorse och det är ju aldrig kul att skicka iväg sitt barn till skolan när man är osams men hon är så envis. Skulle verkligen inte ha sina, vad heter det?! Puma-promenad/gympa/ skor man har när det inte är sommar på sig. Skorna hon ABSOLUT skulle ha i våras. Nåt annat fanns inte på kartan. Dyra var dom men hon var så förtjust i dem så vi tänkte att ok, för en gångs skull. Men nej nu är de sååå dryga att ta på sig, och sååå dryga att knyta så man måste skrika o gapa o grina för jag är så hemsk mamma som inte lät henne ha foppatofflor på sig.. Ja.. Mitt humör är ju inte det bästa kanske men jag blev tokig till slut och det gör ju sällan saken bättre :)

Nehe.. Lämna Linus. Sen hem o sova. Är så fruktansvärt trött så jag går av. Sen Bm och om orken finns så skulle jag behöva ner på stan o byta Bellas jacka som vi köpte häromdagen som var för liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0