Drömtydning.

Inatt hade jag jordens sjukaste dröm!!!

Jag, Camilla som hatar sport var på någon slags fest. En reunion med hockeylandslaget - Tre kronor som spelade på 70-talet. Det var bara jag där. Ingen annan jag kände. Jag har INGEN aning om vilka spelarna var, vet inte ens om landslaget hette Tre Kronor på den tiden. Det enda jag vet var att alla spelarna hade såna här hockeyhjälmar som man hade på 70-80 talet. Tunna, fula. Blåa hade dom :) Vi festade o höll på men inget var konstigt liksom varför jag var där.  

Under hela drömmen så hade jag en låt som ekade i huvuet i bakgrunden liksom. Gissa vilken?? :)

H - O - C - K - E - Y - HOCKEY, Vm - nu är det hockey feber.

Knäcka ryssen, få tjecken på fall hade jag i huvuet när jag vaknade.. Sjuukt!! :)

Kan någon tyda denna dröm? Haha.. inte jag i alla fall!! :)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Att du kommer få en sporttokig unge... Som kommer ge morfar gråa hår.. :D

2011-08-02 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0