Det luktar budgivning!

Ikväll ringde mäklaren.
 Det är budgivning på lägenheten nu och aldrig i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro detta. Tydligen har budgivningen hållt på under dagen och jag borde ha fått sms men det måste ha blivit nå knas på vägen så jag vart lite tagen på sängen.

Trodde vi satt för högt utgångspris och det finns en till lägenhet i samma hus som inte verkar bli såld. Men vi är över utgångspriset nu. Inte jättemassor men än är det inte helt klart och vi kommer att kunna lösa alla lån, betala mäklaren och sen säkerligen lösa vinsten på lägenheten också.
Jag är dock lite pessimistisk. Inte ta ut segern förrän kontrakt är skrivet... men:
JIHAAAAAAAAAAAAAA!!! FY FAN VAD SKÖNT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0