Det bästa med att vara trött..

Jag har kommit på en sak!

För två veckor sedan hade jag så fruktansvärt tråkigt o var så rastlös att jag nästan klättrade på väggarna här hemma. Denna vecka är annorlunda.
Jag är så trött så jag orkar ändå inget göra. Ligga i sängen, kolla på dåliga program på tv, ligga i soffan, längta efter bebis är saker jag kan göra utan att bli direkt rastlös. Jag orkar ändå inte göra några större ansträngningar. Ta en tupplur på 2 timmar kan man göra för man är ändå trött. Det var jag inte för två veckor sen. Om man ska se nåt positivt i att vara förlamande trött.
Jag tar tillbaka det där om att jag inte är sovtrött. Det är jag. :)

Inatt sov jag helt underbart skönt. Det var längesen. Vaknade 7.20 av ett sms och sängen var så skön, det var perfekt luft i rummet, jag var hur trött som helst och det var bara att stänga ögonen och somna om. Så ljuvligt skönt! Inte ofta jag känner så numera.

Klockan är 15. Jag ska ta mig en dusch och försöka få tag i min far o höra om de vill bjuda på mat idag.. Jag orkar inte laga nåt. Det finns baksidor med att vara trött också. Helt klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0