Åska.

Inatt/ tidigt imorse vid 4 så vaknade jag av åskan. Det var inga dåliga smällar och det blixtrade utav bara fan. Tyckte att det blixtrade mer än vad det faktiskt small. Jimmy o Linus sov igenom hela alltet och det drog faktiskt förbi ganska snabbt. Skönt. Jag har egentligen aldrig varit rädd för åskan men på senare år har jag börjat tycka att det är lite obehagligt. Inte när det åskar på dagen men när man vaknar på natten sådär och det liksom vibrerar i hela sovrummet. Då kan jag hålla mig för skratt.
Undrar hur det var för Bella som är på sjön?

Så dagen ser ut att bli grå och blöt. Passar mig utmärkt.
Runt lunch tror jag vi skulle ut till huset, och någon gång där i samma veva så kommer Bella hem igen.
Imorgon drar barnen iväg i en vecka igen. Vore ju utmärkt om någon ville passa på att titta ut under veckan (helst inte på torsdag förmiddag bara) så man slipper tänka på barnvakt när det väl drar igång. 
Så dagen bjuder nog på lite pack o rensning. En sväng till återbruket är också inplanerad. 

Sen massa vila vila vila. Idag känner jag mig sådär otroligt trött igen.   


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag brukar inte heller vara rädd, men inatt var jag inte kaxig! Väckte Martin & då låg vi & kikade på blixtrarna & hörde hur åskan drog förbi! :) det var mysigt! :)

Ja d vore ju ypperligt om bebis beahagar att kika ut snart då! :)) spännande! Du messar väl när du åker in?

Puss gumman!

2011-08-28 @ 14:14:09
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0