Första officiella magbilden.

img_2750 (MMS)

Vecka 19+1. Jag är inte såå förtjust i att lägga ut bilder på mitt nya jag men det är ju ändå jag :)  Det växer en bebis i mig. <3 Idag har jag funderat massa på det här med magen. När blir det ok att kläcka ur sig vadsomhelst till en gravid kvinna?! Många kommenterar magen och det är helt okej för mig. Fast lite tröttsamt att man ena stunden för höra "Vad liten magen är!" och i nästa "Oj vilken kula, är du verkligen säker på att det bara är en??!" fast värst var det och ÄR det när folk kläcker ur sig "Vad tjock du har blivit!" Och då menar jag inte med glimten i ögat.. När blev jag och min mage allmän egendom att uttala sig så om?


Kommentarer
Postat av: Carola

Tycker du har en otroligt fin mage & det finaste som finns är gravida kvinnor!! Du är fin som du är! Du ska ha en bebis!! Wiiee!

Vet hur du tänker.. Jag har blivit kalla fetto när jag var gravid! Säger som d är, att såna kommentarer är inget att bry sig om, fast jag vet att det är svårt..



Men glöm aldrig att hg tycker att du är sååå fin!! <3

2011-04-21 @ 09:25:26
Postat av: Erika

Fina du!!

2011-04-21 @ 21:39:13
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte alltid kul med kommentarer, men man får stå ut å jag tycker du är jättefin!!!

2011-04-23 @ 07:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0