Däckbyte o korvgrillning.

Jimmy och Linus bytte däck på bilen igår. Det ser ut att vara varmt och skönt ute, men det var det inte. Det blåste isiga vindar.





Linus var duktig och hjälpte till att dra åt muttrarna.



En naturbegåvning. Det behöver han. Få lite annat än pingpongbollar i huvudet som morfarn säger. Pappan är bra på att proppa honom full med sånt :)

Under tiden rensade jag ut massor av kläder. 3 påsar till Brödet och Fiskarna till bättre behövande. En halv papperspåse att spara till eventuella framtida behov och 1 påse att kasta. Känns skönt.

På eftermiddagen hade vi fruktansvärt tråkigt. Jimmy föreslog att vi skulle grilla i skogen så han åkte och handlade lite saker sen knatade vi upp i skogen här uppe o drog igång en engångsgrill.



Linnea m familj var med en kort sväng. Inte och grillade dock. Barnen älskar att leka i skogen. Jag önskar jag kunde röra mig bättre men det är alltid skönt med frisk luft.


Heaven syns knappt under sin mössa :)






Bella hittade den största stenen för att sätta sig att äta på :)



Personligen blir man inte med på så mycket kort då det oftast är jag som håller i kameran.

Nu hörde jag Jimmy surra nåt om glass på balkongen som han städat nu på förmiddagen.


Imorgon är det förresten Rutinultraljud. Jag är nervös :S


Kommentarer
Postat av: Erika

Mysigt med grillning!

Mina älskar också att leka i skogen...Konstigt att man inte gör det oftare...?...alldeles gratis å inte ett dugg krångligt :)



Hoppas ni har en mysig söndag!

2011-04-10 @ 13:19:22
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0