Kallt o jobb.

Idag har jag kännt mig relativt pigg. Finally. Förutom en dryg smärta i nacke och rygg jag inte kan förklara. Känns som nackspärr Först tänkte jag att det nog var träningsvärk efter allt kräkandes men då borde jag ju ha ont i magen o inte ryggen?! Kanske beror på att jag låg i horisontal-läge i nästan 2 dygn. Jaja.. jag hoppas att det är bättre imorgon för då hade jag tänkt jobba. Får krupp på att bara sitta ensam hemma. Datorn kan man och tvn kan man. Kan tom alla "Deckargåtan" i Jimmys ENORMA Kalle Anka tidnings samling.

Idag är det kallt ute och det ska tydligen kunna bli ett riktigt oväder runtomkring i landet inatt. Jag tyckte att man sa det för några veckor sedan också och det enda jag märkte av då var lite frost på bilrutan. Alltid ska det blir stora rubriker om snökaos och snöoväder, fastän det blir vinter varje år. Är det inte lite lustigt? På sommaren blir det värmebölja och extremvärme. Samma visa varje år. Oftast samma rubriker i tidningarna också.

Ikväll har jag tvingat min lillebror att umgås med mig. Han var dock inte så svårövertalad. Jag ringde honom och sa att jag har tråkigt, jag behöver äta nåt, jag bjuder. Så blev det. Vi köpte mat och åkte hem till mor & far och våldgästade dem i några timmar. Aldrig blir man för stor för att hänga hemma hos mamma och pappa. Så är det bara. :)

Nu ska jag invänta min bättre hälft som förhoppningsvis kommer hem från jobbet om några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0