Jag åkte dit.

Ja, jag åkte dit. Med dunder och brak kan man säga. Talar förstås om magsjukan som jag var rädd för i föregående inlägg. Fy fan. Det var längesedan jag kände mig så liten på jorden. Satte igång att kräkas lagom till IDOL skulle börja i fredags och sedan började 8 timmars helvete. Satt ihop med toalettstolet i ena änden o hinken i andra. Det enda positiva med kräksjukan är att just själva kräkandet oftast är relativt snabbt övergående även om det känns som en evighet när man väl är där. Hela dagen igår gick åt till att sova och försöka få i mig vätska. Idag känner jag mig bättre i magen men jag är så jävla trött, och skallen bankar. Matsug = noll också. Blir definitivt hemma från jobbet minst imorgon också.

Jag är så jäkla uttråkad. Jimmy jobbar. Ungarna är hos pappa och jag är strandad hemma. Inte för att jag direkt har någon ork att göra något och ur smittosynpunkt så bör jag nog hålla mig hemma. Funderade tidigare på att försöka mej på en kort promenad för att få lite frisk luft men nej, orken finns inte. Får försöka ta det i morgon.

Skickade iväg Jimmy innan han åkte till jobbet för att hyra en film åt mig. Det blev Sex and the city 2. Den har jag redan avverkat och klockan är inte 17 än :) Filmen var helt okej. Hör hört många säga att det inte skulle vara så bra och det var väl verklgien wow-bra, eller skitdålig. Helt enkelt en okej film. Vad jag nu ska hitta på i flera timmar innan jag kan gå och sova är frågan. Detta har varit en totalt värdelös helg.

Saknar mina barn massor. Vissa veckor går det lättare, andra är jobbigare. Den här gången känns jobbig även om jag är glad att de inte var här när jag körde stafett inne på toan i fredags/lördags. Nu kan det få bli lördag så de kommer hem igen.

Ska nog försöka få i mig nåt att äta nu. Är hungrig men vet inget jag skulle vilja äta på direkt. Jobbigt dilemma. :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Fy bubblan.. lider med dig!! :(



Du vet när du har tråkigt så kan du ju alltid slå en signal till mig..



kram

2010-11-08 @ 09:03:12
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0