Sjuk.

Jag är sjuk. :( Idag skulle jag jobbat hade jag gett mig fan på. Sett fram emot det till och med trots att det är lördag. Känt mig halvhängig och haft ont i halsen ett par dagar och inatt bröt helvetet ut på riktigt. Skallen o bihålorna känns som de ska sprängas. Ögonen känns för stora för mina hålor och det trycker satan därinne. Halsen svider som fan och rösten är helt väck. Nån som har snott den? Jag låter som en brunstig frustande älg när jag försöker prata. Hostar som en galning. 
Om så Jimmy ska få lov att bära mig till jobbet på tisdag så ska jag bara dit. Så är det.

Ja, jag tycker lite synd om mig själv idag faktiskt. Det får jag :)

På måndag har jag föresten fått tid hos företagsläkaren ringde min chef o berättade för mig igår. Bättre sent än aldrig. Kvinnan som lovade ringa mig och berätta har dock inte gjort det än. Men men..  

Nu ska jag försöka åka ut till mina föräldrar där barnen sovit inatt eftersom jag skulle ha jobbat. Ser ut att vara alldeles för varmt ute för min smak idag.

Hoppas ni alla som läser detta har en underbar dag i solen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0