Första sommarmånaden.

Något som kan göra mig så tokig så att jag kokar är när man påtat ihop ett långt inlägg, och så kommer man åt den satans pekplattan på datorn och råkar klicka någonstans så att ALLT försvinner.. Arrg!!!

Nu är det alltså maj. Första riktiga sommarmånaden. Hoppas på att vi snart får känna av lite riktig sommar. Längtar så tills sol och varmare dagar. Det behöver inte vara 30 grader varmt. En sisodär 20-23 grader är alldeles lagom :) Vi var och handlade en sväng och då trodde jag bokstavligt talat att jag skulle blåsa bort från maxiparkeringen. Inte så värst skönt faktiskt.



Foto: Dennis Forslund.

Hittade en fin bild på facebook som Dennis tagit på de små trollen. Saknar dem så. Om två dagar kommer de hem. Äntligen.
När jag ser den här bilden så slår det mig hur stora de har blivit. Vem tog mina små bebisar? :)

Ikväll ska vi se på film - Paranormal Activity. Den ska tydligen vara sjukt läskig. Jag gillar läskiga filmer. Jimmy har till och med kopplat o donat med sladdar så att vi ska få bästa möjliga ljud. Jag gissar på att jag kommer skita knäck. Som tur var så var den bara 1 timme och 25 minuter lång så skräcken behöver väl inte hålla i sig så länge. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Carola

fin bild på fina barn!!

Som det har blåst, vi var på björnön i typ 20 minuter idag.. höll på o frysa rumpan av mig!

Åhh jag vill vill vill se den jag med..



hoppas du inte bajsade på dig då.. Hörs imorgon, ringer när vi vart o kikat.. Puss min darling! <3

2010-05-01 @ 22:50:43
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0