Ur barnamun.

Linus: - Mamma... gillar du mig?
Jag: - Ja, jag älskar dig Linus.
Linus: - Ända jag dör?
Jag: - Ja, ännu längre.
Linus: - Hah.. då får du gå på min gravning (begravning).... och tända ljus!! (låter skitglad)
Jag: - Ja, fast jag dör nog före dej, när jag blir gammal och du är vuxen.
Linus: - Då får JAG tända ljus?! (låter ännu gladare) och när Jimmy dör också. När jag dör får pappa tända ljus.
Jag: - Ja... vi säger det.
Linus funderar en stund och utbrister: - Mamma?! Hur försvinner tandkrämen från tänderna?

Haha.. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt min sons funderingar ibland. Det är tvära kast mellan allt från små obetydliga ting, till meningen med livet.. typ :)

Älskade lilla unge <3


Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Vilken liten raring du har där hemma :-)

2010-06-08 @ 14:54:46
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0