Ordningen är återställd.

Nu är det måndag och ordningen är återställd. Jimmy kom hem igår och barnen hämtades på dagis efter en veckas vistelse hos sina pappor. Mamman är nöjd :)

Att hämta Linus på dagis idag var dock ingen fröjd. Jag vet inte vad jag ska göra med honom. Han är arg, skriker, grinar, spottar o fräser, vägrar stå så man får ta i med varenda liten muskel i kroppen  för att få på honom kläderna. Kan säga att jag trodde ett tag att min rygg låg kvar inne i kapprummet på dagis. Han har inte saknat mig, jag är en onding, jag är dum. Idag rann bägaren över. Jag vart så jävla arg rent ut sagt så jag satt o tjurade i bilen. Sa till Linus att jag blir faktiskt jättearg och ledsen på dig när du beter dig såhär. Han skrek o tjura o när vi parkera så var han glad igen. Personlighetsklyvningar? Då sa han iaf förlåt och nyss sa han till mig "Mamma, du är en gullig unge" Haha.. tack för den liksom :) 
Bella ser man ju inte så mycket av den här årstiden. Hon är ute och leker med kompisar tills det är läggdax.

Efter dagis var vi iaf en sväng i lekparken med Carola och massa annat folk. Skönt i solen men så fort den försvinner så blir det galet kallt. Jag längtar tills det blir liite varmare och lite knoppar på träden och så. Men det står väl inte på så kommer det. Skönt var det att komma ut en stund i alla fall. 

  

Min allra bästa Carola ska flytta från Bjurhovda vilket jag tycker är skittråkigt.. Men. Ärligt talat så är vi inte så jäkla bra på att ses fast vi egentligen bor ett stenkast ifrån varandra så vad är det som säger att det blir mer sällan nu? :) Men det blir ju inte alls lika lätt att träffas vid lekparken en kort stund eller vid poolen till sommaren. Jag är i alla fall glad för deras skull att de ska flytta till hus.

 
Lina och Noel.

Imorgon ska jag till familjeläkaren för ryggen. Ringde idag och fick en tid. Jag vet inte vad det det är för fel. Blev sämre i lördags, ännu värre igår. Igår kväll låste sig hela skiten så att det kändes som om jag rör mig så går jag av på mitten. Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont. Sen var det som bortblåst på förmiddagen idag och fram tills jag hade den där lilla fighten med Linus på dagis. Nu har jag jätteont igen. Att steka pannkakor o stå rätt upp o ner var en pina.
Fan jag får så jävla dåligt samvete av det här. Speciellt när man har de där stunderna där det känns bra. Sen så fort man gör nåt så gör det ont igen. Trodde aldrig jag skulle känna att jag ville jobba. Men ska man vara hemma ska man vara det för man har semester, eller är ledig. Inte vara sjuk eller ha ont någonstans..


Kommentarer
Postat av: Carola

Aaa.. det känns konstigt att flytta från hovda o västerås.. verkligheten börjar komma ikapp o jag måate landa känner jag.. ni får komma o sova i vår gäststuga i sommar.. <3

2010-04-20 @ 15:58:01
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0