Fredagsmys.

Tänkte jag skulle dra iväg ett lite mer positivt inlägg idag. Jag har ju visserligen bara börjat så man vet ju aldrig vart detta bär :)

Blev hemma idag och veckan ut. Fick tag i min chef igår och kom överens om att jag ska vara hemma tom måndag så får vi se vad som händer sen. Orkar inte tänka på det där nu.

Fredag idag. Inte gjort mycket alls. Var ner på stan en sväng med Linnea.
Väntat hela långa dagen på ett telefonsamtal, eller ett ynka litet sms från min käre sambo som är skogen o leker krig med sina hemvärnskompisar. Tydligen har han inte tid med mig idag. Nej då.. Jag är inte bitter. Inte alls :p
Visst är det lite lustigt ibland, om man verkligen går och längtar och väntar på ett samtal eller sms från någon, så ringer telefonen och det är inte personen man vill att det ska vara, då blir man nästan arg på den som faktiskt ringer? Undrar om nån hänger med i mitt svammel här. Fick ett sms av Dennis nyss o vart så jävla irriterad på honom.. Haha..

Haft fredagsmys med kidsen ikväll. Vi har tittat lite på Barnkanalen och svullat i oss massa onyttigt. Belle valde att vi skulle se Så ska det låta istället för Talang 2010. Inte mig emot. Hon frågade om inte jag skulle vara med där för jag kunde så mycket. Det ni :)




Bella-Bus med sin gotteskål.



Linus spexar så fort kameran kommer fram. Hela käften full med gojs här :)



Detta är det gottigaste som finns. Cola och ostbågar. Yummie!!!


Min ena sötnöt.


Undrar vad vi ska hitta på imorgon?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt med lite fredagsmys med barnen =))) FYYYFAN va Bella är lik dig på översta bilden.. är verkligen en mini-Camilla som sitter där =)!! Taskigt av sambon att inte höra av sig på hela dagen, men ibland är det nästan lite skönt att få gå och längta med.. Hoppas han hörde av sig så småningom iaf :D

2010-04-25 @ 14:25:17
URL: http://zophiahliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0