Bella-bus

Jag blir dagligen påmind om att min förstfödda inte är någon liten tjej längre. 10 dagar kvar till 12 - årsdagen. Galet.
Nyss kom hon och frågade.
 
Bella: - Kan jag vara med Wilma en stund?
Jag: - Ja det går väl bra. Ska ni vara här eller?
Bella: - Jag vet inte (låter nonchalant och rycker på axlarna) Jag tror det.
Jag. - Ok.
 
Jag: - Du förresten! Vadå, heter det inte leka längre?
Bella: - Heh.. eeh nej!
Jag: - Okej.. ursäkta
 
Ingen liten Busa längre.
 
Dessutom kom hon dessutom nyss och kastade ett kuvert med sina omdömen i mitt knä. Hade inte ens någon aning om att hon skulle få såna i 5:an. *dålig mamma* Hon är riktigt duktig i skolan och har "godtagbara" kunskaper i alla ämnen de läser.
 
2,5 årig tjej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0