Vård av mamma!

Jag blev som såklart hemma idag. Sjukanmälde mig klockan 3 inatt. Sov knappt alls på hela natten pga måendet. Vaknade med världens sexigaste röst. Hes som få och ibland så fick jag inte fram nå ljud alls. Förmodligen något virus som härjar i kroppen. 
Nu framåt kvällen så är rösten lite bättre men jag har så ont i kroppen och jag fryser som tusan. 

Känns som julfesten på lördag ligger i farozonen. Jäkla skit, jag vill gå. Har ju till och med fixat outfiten nu. Men än är inte loppet kört  Har ju dock en liten känsla av att jag behöver jobba på fredag för att gå på lördagen. Ser nog inte så bra ut annars så det innebär att jag har imorgon på mig att bli frisk .

Barnen ville titta på Frost så den satte vi på. Nya favoriten. Nu sitter jag här själv i soffan medan de leker i Adrians rum. Eller snarare bråkar. 'Neej Aaja, Ninnie hade den' gapar Ninnie så jag antar att han snott något av henne. Ljuva syskonkärlek.



En vecka kvar till antagningsbeskedet nu. Om 7 dagar vet jag nu hur framtiden blir. Jag är så nervös. Känns som en evighet!

Appropå framtid. Idag blev det klart att det blir omval i mars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0