Skjut mig.

Då var helvetet med stort M hemma hos oss igen. Linus som inte lämnat detta hus mer än korta utomhusvistelser sedan juldagen är drabbad. Så var har han fått det ifrån? Är det jag som smittat trots att jag inte fått ur mig något eller har jag bara fått en liten försmak? Han pappa var också dålig i går men de har inte träffats sen juldagsmorgonen.

Tre jular sen -05 har jag/vi fått förstörda av helvetet. -05, -07 och -11.Det känns som att den andra nyårsaftonen sen -11 ligger i riskzonen nu då.. 

För fan.. skjut mig! Bort från jordens yta vill jag.  



Kommentarer
Postat av: Emelie

I feel you!

2014-12-28 @ 08:37:21
Postat av: Carola

Nä stackars er! Krya på Linus & hoppas du blir pigg & resten av familjen klarar sig! ❤️

2014-12-28 @ 10:09:22
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0