Paniken.

Jah har varit vaken med en sjuk och febrig Ninnie i 2.5 timme.  Klockan är nu 5 på morgonen och hon har äntligen somnat. Vet inte hur mycket feber hon haft men hon var riktigt het och bara låg och flämtade. Ögoninflammation har hon ju också. Nu har hon fått febernedsättande och sover oroligt.

Lagom tills hon somnade började Adrian hosta. Det kom lite kräk. Jimmy som var där säger att det var hostan och att 'han hostade bara upp lite' Jag ligger i full panik och bara väntar.. Han vägrar sova så de ligger på soffan och ser på tv nu. Galet. 
Jag ska försöka få lite sömn nu när jag äntligen kan. Men oron för mer kräk äter upp mig! Sjukt är det. 

Kommentarer
Postat av: Carola

UH nej! Hoppas det bara var en host-kräka! 😳
Krya på Ninnie! Kram!

Svar: Det var det. Det var tydligen inte ens en kräka bara massa slem som hostdes upp så han kväljde och då fick jag panik. Jobbigt med denna skräck! :(
Camilla Dahlstedt

2014-12-14 @ 08:43:32
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0