Nederlag!

Två sjuka barn och en mamma som återigen gått hem från jobbet. Så jäkla förkyld. Halsen svider och jag hostar och nyser konstant. 

Får så dåligt samvete. 3 dagar jobbade jag förra veckan efter jag var hemma sist. Visserligen var jag aldrig helt bra men ändå. Jag var piggare men sen slog skiten till igen. Det funkar liksom inte (för mig i alla fall) att åka omkring på jobbet och plocka ordrar med konstant rinnande näsa och denna jäkla hosta. Flera st sa åt mig att åka hem när de hörde och såg mig. Ändå så tänker jag att jag borde härdat ut. 

Just nu ligger jag i Adrians säng med en sovande Ninnie på mina ben. Adrian ser på Nicke Nyfiken. De har varit lite piggare idag. Dock är ingen av dem feberfria. 



Väntar in Jimmy som handlar hostmedicin åt mig. Hoppas på att få sova inatt. Inatt blev det inte många timmar. Sjuk Ninnie och hostande mamma. 



Kommentarer
Postat av: Carola

Fy stackars er!! Krya på er massor! ❤️❤️

Svar: Tack babe. Men hellre detta än eran pers, även om det skiten oftast går över snabbare.
Camilla Dahlstedt

2014-12-15 @ 22:37:12
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0