Frukosten.


Adrian ville ha tomtegröt med kanel på, en smörgås och ett glas mjölk till frukost. Det fick han. 

Enda skillnaden på den här bilden och hur det skulle ha sett ut om jag tagit kort innan han började 'äta' är nivån på mjölken i glaset. Den är något lägre nu. Sen har han rört om lite i tallriken med skeden. Inget har kommit in i munnen. 'Ont min mage' säger han.

Ninnie har sympatiserat och inte ätit något hon heller. Kladdade gjorde hon. Blir man mätt på det undrar jag?

För övrigt sätter accepterar han inte att äta på något annat än blå saker. 

Kommentarer
Postat av: Carola

Men plutten då, kanske är någon allergi.. 😔

Svar: Jag hoppas och tror inte det. Idag är han piggare men äter lika dåligt. Känns nästan dumt att gå till doktorn. Alla barn har ju sina matvägringsfaser, men alla barn gnäller inte om magont titt som tätt.
Camilla Dahlstedt

2014-12-20 @ 18:16:42
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0