Dagblind!

Hela tisdagen trodde jag att det var onsdag och blev besviken varje gång jag fick rätta mig själv. 

Hela onsdagen fortsatte känslan och jag trodde att det var torsdag. 

Idag är det torsdag och jag undrar hur det redan kan ha blivit det.Helt dagblind känner jag mig. 

Inatt slog förkylningen till och med det såklart trycket i bihålorna. Låter fortfarande som en kråka när jag pratar. Ska försöka mig ut en sväng nu för att se om jag inte ska överväga att jobba imorgon. Barnen är lämnade av Jimmy och jag njuter av det sällsynta som att vara helt ensam hemma. Adrian ville ha Pippitoffsar så att det fick det bli. 


Trevlig torsdag (var det va?)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0