Bullbak.

Jag piggnade på mig lite efter piller imorse så att jag orkade baka bullar. En pers med 2 små barn ska gudarna veta. 

Ninnie var mest intresserad av att äta deg och hon fick nog i sig en hel del.

Adrian bakade.

Tungan rätt i mun.

Måla ägg på bullarna.

Som sagt.. en pers.

Adrians fina bullar. Ninnie fick aldrig upp några på plåten.

Efter baket åt vi lunch och sen sov vi middag i 2 timmar. Sällan som Adrian sover när vi bara är hemma men idag satt han nästan och sov i maten. Somnar han väl brjkar vi ha en timme som maxgräns. Blev inte riktigt så idag men det var såå skönt och förhoppningsvis när kvällen blir lång ska jag försöka komma ihåg det. 

Nu ser vi på Frost för ovanlighetens skull. Varför ändra ett vinnande koncept? 

Kommentarer
Postat av: Carola

Va mysigt att baka bullar! Jag tänkte ge mig på det imorgon! 😉 fina knallkorkarna är i håret nu oxå! 😘

2014-12-08 @ 22:43:14
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0