Gråa hår och hjärnblödning.

Adrian och Ninnie är en duo som nog förmodligen skulle kunna ge de flesta gråa hår. Det räckte inte med en liten terrorist, nu har jag två eftersom lillasyster apar efter allt storebror gör.
 
Idag har de små liven roat sig med att kasta ut massor av spån från kaninburen över hela vardagsrumsgolvet under tiden jag lagade mat. Man kan tro att jag inte har någon koll på dem men tro mig. Det har jag. Dock kan jag ju inte vara exakt där de är precis hela tiden även om det skulle behövas. Jag lagade mat och såg att de höll på vid buren. Trodde de pratade med kaninen som de brukar men tydligen höll de på att göra om hela rummet till kaninbur. De snabba som blixten när de utför sina hyss.
 
Ninnie har även roat sig med att doppa min miniräknare i toaletten. Så fort Adrian går på toaletten är hon efter som en skugga in dit. Han går ju ofta själv på toa utan att säga något och det kan man ju såklart inte hindra honom ifrån. Den höll som tur var. En grafritande räknare för runt 1000 kronor är inte vad jag vill bekosta just nu.
 
Vi satte rätt nyligen upp en hasp långt upp på altandörren för att Adrian hela tiden öppnade dörren och rymde ut i tid och otid. Tyvärr satte Jimmy inte den tillräckligt högt för nu har pojken lärt sig att om han ställer sig på blombrädan bredvid så når han att pilla upp den där haspen och han kan då gå ut fast han inte får. Ninnie är inte sen efter. Nu är vår baksida inhägnad men vi har ju poolen där så de får inte vara ute själva.
 
Alltså jag blir gaaaalen!! På ett sätt ska det bli rena rama drömmen att börja jobba. Förstå, en hel dag på jobbet där jag bara behöver tänka på mig själv. Ofattbart!
 
Jag är helt övertygad om att Adrian fått sitt otroligt söta utseende för att kompensera när han kör löpträning på föräldrarnas nerver. Ninnie också såklart. När de sover har jag svårt att förstå hur några som är så söta kan vara så oerhört tålamodsprövande. Älskade skitungar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0