Dag 4.

Idag blev jag hemskickad från inskolningen. Jag var med in i ca 15-20 minuter sen tyckte inskolningsfröken att vi kunde vinka hej då vilket vi gjorde. Ninnie tittade på mig lite kort sen struntade hon i mig. Adrian fick jag i alla fall ett hej då av. Det är superskönt att det går så bra men kan man inte få känna sig lite behövd va? Nä.. skämtåsido. Det är underbart att det inte blev en repris av Adrians inskolning. Fast det förstod jag att det inte skulle bli. Ninie är inte alls lika mammig som Adrian var.
 
Klockan 11 ska jag vara tillbaka och hämta henne. Följer hon sitt mönster kommer hon att vara helt slut då. Frågan är om Adrian också kommer att vilja följa med hem då jag liksom gått iväg och kommer tillbaka. När jag varit kvar har han inte velat följa med oss hem. Det vore nästan skönt så jag slapp gå tillbaka ännu en gång men han får bestämma själv. Ninnie-
 
Älskade lilla pinnen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0