Sprungit.

Idag har jag och Bella sprungit spåret. Med springa så menar jag faktiskt att jag sprang nästan hela. Gick kanske 2-300 meter. Det är väldigt bra för att vara jag. Jag är riktigt otränad.

Nu är ju den delen av spåret som vi sprang bara 1, 4 km lång men ändå. Det kan ju bara bli bättre. Med nya skorna fick jag inte ont i knäna så nu var det bara konditionen som satte stopp. Ganska pinsamt att erkänna såhär öppet hur dålig form jag är i.



Bella sprang nästan hela hon med. Skillnaden var dock att när vi var klara så bara bubblade det ur munnen på henne. Jag var så slut så jag orkade knappt svara. Kul sällskap! ;)


Kommentarer
Postat av: Carola

Heja dig & Bella! 😄

2013-09-02 @ 20:13:07
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Erika

Heja heja! ;) Första springningen var tyngst tycker jag, andra var lättare och tredje ännu lättare sen hade jag visst sprungit klart tycker lathetskomitten.

Svar: Visst är det så ayt man märker skillnad från gång till gång. Nu är jag så trött på att känna mig som ett fläskberg så nu måste jag röra lite på mig. Springa är kul tycker jag men gå är så tråkigt. Äta rätt är mest tråkigt så det blir lite sisodär med det. :)
Camilla Dahlstedt

2013-09-02 @ 20:28:28
URL: http://erikanaslund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra jobbat Camilla, och Bella :)
Ni är så duktiga.
Kram

2013-09-03 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0