Bvc

Nu hade Lillan tjockat på sig lite. Hon vägde vägde 5175 gram och var 59,5 cm lång. Hattmåttet var 39. Hon har numera till och med fått två små fettveck på sina små spinkiga kycklingben :)
Adrian vägde i samma ålder 5850 gram o var 60,5 lång. Ninnie är alltså mindre men hon är ju tjej också så det går ju inte riktigt att jämföra.



Idag har det varit så underbart väder. Sol och varmt. Ninnie tog en lur i vagnen och jag fick tid att leka lite med Adrian ute.





Idag har han faktiskt varit glad och snäll med sin mor. Både före och efter dagis. Han hade hållt sig vaken ända till efter maten trots att han vaknade klockan 5 och sedan sovit i 1,5 timme så det var en pigg kille jag hämtade som absolut inte ville gå hem ;)
Nu i natt har han dock vaknat var femte minut senaste timmen och gnällt. Jimmy ligger på soffan med honom. Tror det är någon slags oro i det lilla huvudet. Ninnie har också krånglat men nu tror jag huset sover så jag tänker göra detsamma. Har jag otur är det morgon om 2, 5 timme och jag kommer vara död.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0