En liten promenad.



Äntligen börjar jag kunna ta små promenader igen. Mina fogar är ju långt ifrån bra men mycket mycket bättre redan. Så skönt att kunna gå ut och få lite frisk luft utan att gå under av smärta.

Adrian vart lyrisk när han såg traktorn och började direkt att prutta med munnen. Han är en riktig liten motorkille. Bilar, moppar, motorcyklar, helikoptrar. . ja allt låter som en pruttande mun så saliven bara sprutar.

Syskonvagnen är jag inte nöjd med alls. Den drar jättemycket åt det hållet där Adrian sitter för han är tyngre än Ninnie.
I princip noll med fjädring så stackars Ninnie ligger nästan o studsar i liggdelen när vi går över ojämna underlag.
Adrians ryggstöd är i högsta läget fortfarande så pass lutande att han bara glider ner och sitter jätteilla. Finns inte en gnutta plats för hans åkpåse men nu går vi ju emot varmare tider så den ska väl inte behövas heller så länge till.
Sist men inte minst så är den jättesvår att styra så nej. Babytravel dublin rekommenderar jag icke!
Liggdelen är bra dock. Ninnie sover bra i den och den är lätt att få av så att man kan lyfta in bara den om man vill.

Nu ska jag sova. Hoppas på en natt utan att vi måste vara vakna i flera timmar. Men jag betvivlar att Ninnie är på samma spår.
Hoppas även att ingen mer insjuknar i kräksjuka. Blää! Bella är iaf mycket piggare nu. Kräktes 2 gånger inatt och en gång på förmiddagen när hon försökte äta.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Tråkigt att du inte är nöjd med vagnen :( Förhoppningsvis blir den kanske lättare att styra sen då Ninnie blir lite tyngre och vikten mer jämnfördelad. Vi har också problem med åkpåsen, den ryms men den är svår att hålla på plats så jag längtar tills vi slipper den.

2013-03-17 @ 23:30:37
URL: http://erikanaslund.blogg.se/
Postat av: jessamy

Min vagn är jättelätt att styra. :)

2013-03-18 @ 11:44:14
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0